Zašto piti hijaluronsku kiselinu?

Prijateljice me često pitaju savjet u vezi njege kože i već dugo razmišljam o pokretanju svog bloga kako bi svi savjeti bili na jednom mjestu, a ne rasuti po mailovima ili mojoj povijesti naručivanja 🙂

Osim što mislim da je osnovno čuvati se najjačeg sunca, mislim da postoji puno toga što možemo učiniti da sačuvamo i poboljšamo stanje naše kože.

U ovom postu bih istaknula važnost hijaluronske kiseline, koja, između ostalog, vezuje vodu na sebe, a to znači da zaglađuje površinu kože. Osim toga, potiče i proizvodnju kolagena, koji je moj drugi “omiljeni” sastojak 🙂 no o tome u sljedećem postu.

Hijaluronska kiselina se nalazi u koži, ali i oku, hrskavicama i zglobovima, pa tko ima problema s koljenima, kao što sam ja imala, svakako mu preporučujem da nastavi čitati post.

Sada ste vjerovatno očekivali da ću pisati o kremama i serumima s hijaluronskom kiselinom no – iznenađenje! 🙂 – opisala bih Vam svoje iskustvo s oralnim uzimanjem hijaluronske kiseline. Ja je pijem već preko dvije i pol godine, u kapsulama, točnije od travnja 2014. (tako kaže moja povijest naručivanja 🙂 ) i jako jako sam zadovoljna rezultatima!

Osim što su mi bore vidljivo manje, one nazolabijalne gotovo da više i nemam, kao i borice oko očiju, imam samo boru na čelu, ali i ona je puuuno blaža nego prije, cijela koža je nekako “pupasta”, zategnuta, blistavija.

Još jedan dokaz djelotvornosti proizvode je i to što koljeno na lijevoj nozi koje sam “uništila” pretpostavljam vožnjom bicikla s krivo namjštenim sjedalom – prošlo potpuno, sada vozim bicikl redovno i kad sjedim doma na fotelji – najčešće sjedim s lijevom nogom podvijenom i sve je ok 🙂

Konkretno, radi se o ovom proizvodu:

Hijalurnska kiselina, Anti age

Hijaluronska kiselina Hyluronic acid Duoble strength, proizvođača Now food, 100mg, pakiranje od 60 kapsula.

Puno sam vremena provela proučavajući koji je sastav najbolji, jer o tome ovisi apsorpcija i iskoristivost te stoga nisam niti jednom, čak niti prvi put, naručila proizvod s čistom hijaluronskom kiselinom.

L-Proline je aminokiselina, Alpha Lipoic Acid (alfa lipoična kiselina) je antioksidant kao i Grape Seed Extract (iscrpak sjemenki grožđa) u kojem ima resveratrola i svi skupa sinergički pospješuju djelovanje hijalronske kiseline. Antioksidanti sami po sebi djeluju protuupalno te čuvaju stanice od slobodnih radikala, što je važno ne samo za ljepotu, nego i za zdravlje općenito.

Važno je da kapsula ima minimalno 100 mg hijaluronske kiseline da bi imala efekta.

Inače, ja nisam kemičar po struci, a mislim i da nema smisla da detaljno raščlanjujem formule, bitno je znati da svi gore nabrojani sastojci zajedno imaju bolji učinak nego sama hijalurnoska kiselina 🙂

Ovaj proizvod nisam nikada vidjela u Hrvatskoj, kupujem ga online, a za ovaj konkretno mislim da ima solidan “value for money” odnos.

Da li ste razmišljali o oralnom uzimanje hijaluronske kiseline? Kakva su Vaša iskustva?

Ako Vam se post svidio – podijelite ga 🙂 nekome može pomoći 🙂

 

 

15 thoughts on “Zašto piti hijaluronsku kiselinu?

  1. Lijep pozdrav! Najprije zahvaljujem na vrlo zanimljivim i korisnim savjetima. Eto naručila sam, po vašoj preporuci ove hijaluronske kapsule i počela ih piti prije neki dan. Uzbuđeno čekam rezultate 🙂 ! Imam jedno pitanje; jeste li vi imali kakvih nuspojava s tim kapsulama? Naime, ja osjećam kao neki pojačani umor tijekom dana, recimo kao ono kad ne spavate dobro, čak malo i glavobolju, pritisak u čelu… Nisam sigurna je li to baš od tih kapsula, moguće je da se jednostavno poklopilo s nekim drugim uzrokom, ali eto zanima me imate li i vi takvih iskustava. I ako da, prođe li to nakon nekog vremena korištenja? Hvala unaprijed i srdačan pozdrav!

    Liked by 1 person

    • Pozdrav Gabriela☺
      Drago mi je da su Vam savjeti korisni i zanimljivi ☺ ne, ja nisam imala nikakve nuspojave, ali bas nikakve, pijem ih svaki dan uskoro pune cetiri godine.
      Cini mi se da je mozda malo rano nakon samo par dana da imate bilo kakve nuspojave – ali svaki organizam je drugaciji☺ da li ste narucili bas ove sa linka ili slicne? Postoji hijaluronska kiselina od iste firme, ali sa MSM-om i tu sam probala jednom, nije mi pasao MSM, pa sam pila u jutro nakon dorucka hijaluron sa linka, a nakon rucka ovaj s MSM-om i to 1 kapsulu (a moze do 4 dnevno), tako da unesem sto manje MSM-a.
      Ja pijem po 1 kapsulu nakon dorucka i rucka, ne znam koliko Vi? Mozda da smanjite na 1 dnevno pa nakon mjesec dana dodate i drugu?
      Zelim Vam zdravu i lijepu kozu ☺
      Hvala na citanju, sretno i srdacan pozdrav i Vama ☺

      Sviđa mi se

  2. Hvala na brzom odgovoru Jasmina! Uzela sam baš ovaj koji ste vi linkali, bez MSM-a. Što se tiče nuspojava, malo sam guglala, naišla sam na neka slična iskustva, baš ta s osjećajem umora, pospanosti i kod drugih korisnika. No, evo, kod mene, već nakon tjedan dana uzimanja su te pojave uglavnom nestale. Vjerojatno se tijelo zaista trebalo prilagoditi. Hvala i lijep pozdrav!

    Liked by 1 person

  3. Gabriela, nadam se da je sada bolja situacija 😊
    Ja zaista nikakvih problema nisam imala, no svaki je organizam drugaciji. Pri tome sam u roku od tri tjedna pocela piti hijaluron i kolagen.
    Upravo punim cetiri godine kako ih pijem😊
    Koza mi je ljepsa sada nego prije 10 godina😊
    Lijepu kozu i puno zdravlja Vam zelim!😊

    Sviđa mi se

  4. Nema na cemu Gabriela, nadam se da je sada bolja situacija 😊
    Ja zaista nikakvih problema nisam imala, no svaki je organizam drugaciji. Pri tome sam u roku od tri tjedna pocela piti hijaluron i kolagen.
    Upravo punim cetiri godine kako ih pijem😊
    Koza mi je ljepsa sada nego prije 10 godina😊
    Lijepu kozu i puno zdravlja Vam zelim!😊

    Sviđa mi se

  5. Kao prvo da pohvalim blog, odlicna stvar i puno zanimljivih informacija, ali vidim da vec dugo nista ne pisete 😔, pliiiz nastavite, jer je odlican blog. Htjela bi pitati, sto mislite o hijaluronskim serumima sa aliexpressa? Dali se to isplati kupovati i ima li koristi od seruma ili ipak bolje uzimati oralno hijaluronsku kiselinu? Hvalaa 😍

    Liked by 1 person

    • Hvala Vam na podrsci 😊😊😊 drago mi je da su Vam informacije korisne 😊 to mi jedina satisfakcija, nadam se da cu opet naci vremena pisati 😊
      Hijaluronski serum s aliexpressa se ne bih usudila mazati na lice, s ebaya da ako je rijec o nekom “normalnom” brandu – malo proucite korejsku kozmetiku, googlajte K-beauty, Korean cosmetic routine.
      Ako bih morala birati, mislim da pijenje hijalurona ima vidljivo vise efekta.
      S time sto hijaluronski serum trazi jako puno vlage prije i nakon – inace se desi da ako ste na suhom zraku povuci ce Vam vlagu iz koze.
      Hvala i svako dobro Vam zelim 😊
      Jasmina

      Sviđa mi se

      • Jaooo, pa sada sam te vidjela vas odgovor. Nisam dobila obavijest da mi je stigao odgovor. Hvala puno i slazem se da ipak ne kupujem serume sa Alija.
        Nadam se uskoro novoj recenziji i vasem pisanju od ❤️ Pozdrav

        Liked by 1 person

Komentiraj